Ny visuel identitet med plads til personlighed
Ekolab er bygget på et sæt af overbevisninger, ideologier og værdier, der er helt vores eget. Det har det været siden starten, og det gennemsyrer alt, hvad vi gør. Vores altoverskyggende fokus er bæredygtighed – i byggeriet og på arbejdspladsen. Professionelt og menneskeligt. For samfundet som helhed og for os som individer. Lige på det punkt er vi ret kompromisløse, og det betyder, at vi hos Ekolab indimellem gør tingene anderledes end normalen i vores branche. Vi søger altid gerne at udfordre status quo for at bringe byggeriet og samfundet et bedre sted hen.
Det har været ganske tydeligt for os, der sidder inden for Ekolabs fire vægge og for de kunder og partnere vi arbejder med. Men det er på tide, at vi i højere grad bærer vores overbevisninger udenpå og viser, hvad vi står for. Det er noget vi er stolte af og noget vi gerne vil tilvælges for af potentielle kunder og samarbejdspartnere.
Derfor har vi i samarbejde med Walk Agency fået skabt en ny visuel identitet, nyt website og nye rammer for vores kommunikation. Et udtryk der hænger bedre sammen og er mere i tråd med det, vi står for både fagligt og menneskeligt. Et professionelt og skarpt udtryk med god plads til de blødere værdier og menneskerne bag fagligheden.
Det har altid være Ekolab indadtil, men fra i dag skilter vi med det.
Vi håber I vil kigge med.
Tak til Walk Agency, Creative Oak ApS, story first. for at være medskabere, og jeres kæmpe arbejde i en spændende udvikling.
Skal vi udfordre status quo?
Start dialogen her